Fizikalna medicina pomoću

INDIBA® activ

Brz i učinkovit oporavak

Liječenje s INDIBA® activ smanuje bol, poboljšava pokretljivost, smanjuje oteklinu i osigurava brže zacjeljivanje tkiva. Vrhunski sportaši u tenisu, biciklizmu i atletici koriste INDIBA® tehnologiju za liječenje sportskih ozljeda.

Fizikalna terapija

Od dijagnoze do rehabilitacije

Znamo kako ozljeda ili bolovi u križima, vratu zglobovima i mišićima mogu prouzročiti probleme u svakodnevnom životu. Bez obzira da li vam je cilj vratiti se poslu, sportu ili pak samo želite ustati bezbolno iz kreveta i vratiti se svakodnevnim aktivnostima bez boli, naš cilj je dijagnosticirati izvor bolova i postići olakšanje kroz individualni plan liječenja kako bi ubrzo ponovno mogli s lakoćom uživati u svom aktivnom načinu života.

Sportaši

Sportske ozljede, pripreme za natjecanja
Najbolji timovi nogometne Lige prvaka i Premier lige,košarke,tenisa i atletike koriste INDIBA® terapiju. Vrijeme je da INDIBA® postane i dio vašeg treninga, priprema za natjecanje i ubrzavanja oporavka nakon natjecanja. INDIBA tehnologija se koristi i u akutnoj fazi ozljede. Prepoznali su je i vrhunski sportaši poput Messija i Neymara.

Rehabilitacija

Bolovi, upale, regeneracija tkiva
INDIBA activ terapija ubrzava prirodni proces izlječenja smanjujući bol, upalu i oteklinu već od prvog tretmana. Liječenje može započeti u prvih nekoliko sati nakon ozljede, a za oporavak je potrebno čak 70% manje vremena.Aktivna stanična terapija i biostimulacija daje trenutačne rezultate kod akutnih i kroničnih tegoba.

Fizikalna terapija

Što je INDIBA® activ CT9?

Najnoviji i najmoćniji uređaj za smanjenje boli i ubrzavanje oporavka kompanije INDIBA®, svjetskog lidera u radiofrekvencijskoj terapiji koji jamči izvanredne rezultate terapije. Tehnologija INDIBA® sustava generira elektromagnetski val precizne i stabilne radiofrekvencije od 448 kHz,a brojne kliničke studije su pokazale da je upravo ta frekvencija optimalna za postizanje najboljih danas dostupnih rezultata liječenja. INDIBA® activ koristi jedinstveni Proionic® sustav koji potiče unutar i izvanstaničnu izmjenu iona, regenerirajući fiziološku električnu aktivnost stanica što omogućava normalno funkcioniranje stanica. Frekvencija od 448 kHz je ključna za aktivnu staničnu terapiju ozlijeđenih i bolesnih tkiva jer je to frekvencija koja aktivira biostimulaciju, potiče mikrocirkulaciju i metaboličku hiperaktivaciju, ali poštujući normalnu funkciju stanica. INDIBA® se za razliku od ostalih uređaja može koristiti i u ranoj fazi ozljede za smanjenje boli i upale jer njezina kontinuirana modulacija osigurava učinak biostimulacije bez izazivanja neželjenog zagrijavanja tkiva. Može se koristiti i kod metalnih implantata kao što su endoproteze zglobova i osteosintetski materaijali, pločice i vijci.

dr. Jasna Kovačić Labar

Specijalist fizikalne medicine i rehabilitacije

Zašto dr. Labar

Uvijek kažemo da “predosjećaj mora biti dobar”. Neka Vas vodi instinkt. No postoje i neke relevantne činjenice koje Vam mogu pomoći u donošenju odluke:

• Iskustvo i stručnost: Dr. Jasna Kovačić Labar je specijalizirana za liječenje mišićno-koštanih bolesti i sportsku rehabilitaciju s brojnim dodatnim kvalifikacijama koje joj pomažu u holističkom pristupu pacijentu
  • Sigurnost i povjerenje: Njegujemo individualan pristup i radimo s najboljim materijalima i tehnologijama kako bi Vam osigurali rezultate koje želite i pažnju koju zaslužujete.
  • Dostupnost: Naši liječnici su dostupni 24 sata dnevno putem WhatsAppa.

Tretman u fotografijama.

Ako želite... smanjiti bol smanjiti upalu poboljšati pokretljivost poboljšati tonus poboljšati cirkulaciju ubrzati oporavak

INDIBA® activ terapija pomaže kod

• poboljšati pokretljivost